معرفی کتاب Evolve Video Resource Book

فوریه 5, 2023

معرفی کتاب Evolve Video Resource Book

 

کتاب های Evolve Video Resource Book همانند کتابهای Evolve دارای 6 سطح مبتدی تا پیشرفته هستند. کتابهای Video Resource Book علاوه بر  مرتبط بودن با دروس کتاب اصلی، یک محتوای مرتبط ، جذاب و واقعی را برای کتاب اصلی فراهم می کند.

 

انواع ویودیو کتاب Evolve Video Resource Book

 

کتاب Evolve Video Resource Book به همراه DVD، سه نوع ویدیو را برای زمینه سازی استفاده از مطالب کتاب اصلی و جلب کردن توجه زبان آموزان فراهم کرده است.

 

  • Drama یا نمایش

در هر قسمت از این نمایش ها که شامل 3 تا 5 دقیقه است، 4 شخصیت اصلی در موقعیت های مختلف و مرتبط با کتاب هنرنمایی می کنند. سناریو های هر قسمت، یک نمونه واضح و طبیعی از ساختار کلیدی و اصلی درس را نشان می دهد. همچنین بیننده را با فرهنگ و زندگی روزمره در آمریکای شمالی آشنا می سازد. دیالوگ های طنز گونه و متقاعد کننده، مشارکت زبان آموزان را افزایش می دهد و زمینه را برای بحث آزاد فراهم می کند.

 

  • Documentary  یا مستند

این مستندات با بکارگیری جلوه های بصری پویا به همراه راوی متناسب با سطح کتاب، ساختارهای مهم کتاب را وارد زندگی واقعی کرده اند. تم استفاده شده در هر بخش از کتاب را به صورتهای مختلف گسترش داده اند تا زبان آموز بتواند از ساختارهای درس در یک موقعیت دیگر استفاده و شخصی سازی کند. هر ویدیو از این مستندات شامل 2 تا 3 دقیقه است که شامل موضوعات واقعی و تأمل برانگیز مانند سفر، علایق، علوم و غیره می باشد.

 

  • Expert speakers یا سخنگویان متخصص

افرادی که در این ویدیوها استفاده شده اند از نظر زبانی بسیار مهارت داشته و در آمریکا زندگی و کار می کنند. هر کدام از این افراد از حرفه های مختلفی آمده اند. در هر ویدیو، آنهای به سوالات مختلف جواب می دهند و نظر خودشان را بیان می کنند. این بخش، زبان آموز را با یک نمونه ی واقعی آشنا می سازد که زبان آموزان هم می توانند به این سطح از موفقیت برسند.

 

بخش های سطوح مختلف کتاب Evolve Video Resource Book

 

  • کتاب سطح 1 Evolve Video Resource Book- level

کتاب سطح 1 Evolve Video Resource Book به همراه DVD شامل 18 ویدیو است. جدول زیر نشان می دهد که هر ویدیو با توجه به بخشهای کتاب اصلی چه زمانی باید پخش شوند. برای یونیت های زوج، یعنی 10،8،6،4،2 و 12 دو نوع ویدیو وجود دارد.

 

 

  • کتاب سطح 2 Evolve Video Resource Book- level

کتاب سطح 2 Evolve Video Resource Book به همراه DVD شامل 18 ویدیو است. جدول زیر نشان می دهد که هر ویدیو با توجه به بخشهای کتاب اصلی چه زمانی باید پخش شوند. برای یونیت های زوج، یعنی 10،8،6،4،2 و 12 دو نوع ویدیو وجود دارد.

 

 

  • کتاب سطح 3 Evolve Video Resource Book- level

کتاب سطح 3 Evolve Video Resource Book به همراه DVD شامل 18 ویدیو است. جدول زیر نشان می دهد که هر ویدیو با توجه به بخشهای کتاب اصلی چه زمانی باید پخش شوند. برای یونیت های زوج، یعنی 10،8،6،4،2 و 12 دو نوع ویدیو وجود دارد.

 

 

  • کتاب سطح 4 Evolve Video Resource Book- level

کتاب سطح 4 Evolve Video Resource Book به همراه DVD شامل 18 ویدیو است. جدول زیر نشان می دهد که هر ویدیو با توجه به بخشهای کتاب اصلی چه زمانی باید پخش شوند. برای یونیت های زوج، یعنی 10،8،6،4،2 و 12 دو نوع ویدیو وجود دارد.

 

 

  • کتاب سطح 5 Evolve Video Resource Book- level

کتاب سطح 5 Evolve Video Resource Book به همراه DVD شامل 36 ویدیو است. هر یونیت از کتاب اصلی شامل یک مستند یا Documentary  و یک سخنگوی متخصص Expert Speaker است.

 

  • کتاب سطح 6 Evolve Video Resource Book- level

کتاب سطح 6 Evolve Video Resource Book به همراه DVD شامل 36 ویدیو است. هر یونیت از کتاب اصلی شامل یک مستند یا Documentary  و یک سخنگوی متخصص Expert Speaker است.

 

 

">

 

 

کتاب معلم Evolve Video Resource Book

کتاب معلم Evolve Video Resource Book شامل برگه و یا worksheet های قابل کپی شدن و نکته های تدریس برای تمامی ویدیوها است.

 

نکته های تدریس

تکته های هر ویدیو که در 2 صفحه قرار دارد، دستورالعمل های واضح و پله به پله نحوه ی تدریس ویدیو به همراه Worksheet را فراهم می کند. بخش پاسخنامه، قرآیند تصحیح را تسریع بخشیده است. یک پاراگراف کوتاه نیز محتوای ویدیو را خلاصه کرده است و بخش Language summary یک لیستی از موضوعات، ساختارها، گرامرها و واژگانی که در کتاب اصلی است و در ویدیو استفاده شده است را فراهم می کند.

 

Worksheet و یا برگه ها

برگه و یا Worksheetها به توجه شاگردان تمرکز دارد و این امکان را به زبان آموز می دهد تا استفاده ی بهینه و کاملی را از دروس ویدیو ببرد.

 

  • بخش Before you watch (قبل از تماشا)

این بخش، شمای کلی ویدیو، اطلاعات و دانش قبلی زبان آموز را فعال کرده و به دوره ی ساختار کلیدی درس می پردازد. این بخش معمولا شامل فعالیت های حدس زدن و پیش بینی کردن است تا مهارت زبان آموزان را در پیش بینی کردن ادامه داستان و اینکه چه اتفاقی در ادامه ممکن است رخ دهد، بالا ببرد.

  • بخش While you watch ( در حین تماشا)

بخش While you watch به درک و فهم زبان آموز از ویدیو کمک می کند. شاگردان با انجام فعالیت های درک مطلب، ساختارهای کلیدی درس را در نظر گرفته و مهارت تفکر خود را تقویت می نمایند.

 

  • بخش After you watch ( بعد از تماشا)

در این بخش، زبان آموزان به محتوای ویدیو واکنش نشان می دهند و با انجام فعالیتهای شخصی سازی شده و ارتباطی، ساختارهای کلیدی کتاب اصلی را تثبیت می کنند. این بخش نیز به تقویت قوه ی تفکر نیز کمک کند. همچنین کمک می کند تا فرد ارتباطی بین ویدیو و زندگی واقعی خود و جهان اطراف خود پیدا کند.

 

Video script  و یا متن ویدیو

متن کامل ویدیو که در انتهای کتاب آماده است، می تواند به عنوان reference و یا زمینه ایی برای فعالیتهای کلاسی مانند Role-Play و غیر استفاده شود.

 

معرفی کتاب Evolve

صفحه اینستاگرام

تعیین سطح

توسط
علی اکبر طباطبایی
علی اکبر طباطبایی

مقالات مرتبط

معرفی کتاب

معرفی مجموعه کتاب های MINDSET for IELTS

مجموعه کتاب های MINDSET for IELTS، از عناوین به‌روز انتشارات دانشگاه کمبریج، جزو بهترین منابع موجود برای آمادگی در آزمون […]

بدون دیدگاه سپتامبر 4, 2023

معرفی کتاب

خرید کتاب ایوالو evolve با تخفیف

به شما تبریک میگوییم! چون ارزان ترین و با کیفیت ترین راه برای خرید کتاب ایوالو را در ایران انتخاب […]

بدون دیدگاه مارس 26, 2023
آغاز دوباره ثبت نام آزمون آیلتس

اخبار

آغاز دوباره ثبت نام آزمون آیلتس

آغاز دوباره ثبت نام آزمون آیلتس دیروز در مورخ 13 اسفند، سازمان سنجش بیانیه ایی در رابطه با آغاز دوباره […]

بدون دیدگاه مارس 5, 2023
معرفی کتاب Evolve

معرفی کتاب

معرفی کتاب Evolve

معرفی کتاب Evolve مجموعه کتابهای Evolve شامل 6 سطح براساس زبان انگلیسی آمریکایی و مناسب برای زبان آموزان بزرگسال است […]

1 دیدگاه فوریه 5, 2023
لغو آزمون آیلتس

اخبار

لغو آزمون آیلتس

لغو برگزاری آزمون IELTS در ایران – 21 دی 1401 . د.ر ساعات گدشته امروز (21 دی ماه) شایعه ای […]

1 دیدگاه ژانویه 22, 2023
دیدگاه‌ها

اولین نفری باشید که درباره این دوره نظر میدهید!

خوشحال میشیم نظر خودتان را برای ما بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× ارتباط در واتساپ