منابع آزمون آیلتس

یکی از مهم ترین و موثرترین منابع آزمون آیلتس برای یادگیری مهارت های آزمون IELTS سری کتاب های Mindset for IELTS هستند که آموزش کامل این کتاب ها به صورت خصوصی بسیار موفقیت آمیز بوده است. برای دانلود هر کتاب روی عکس کلیک کنید.

Mindset Foundation
Mindset 1
Mindset 2
Mindset 3


">از مهم ترین منابع آزمون آیلتس، مکمل های کتاب های Mindset for IELTS سه کتاب Vocabulary for IELTS (در دو جلد) و Grammar for IELTS هستند. کار کردن روی این منابع رو حتما توصیه میکنیم. برای دانلود کتاب ها روی عکس کلیک کنید.

images
Grammar For IELTS
vocab for Ielts 1
Vocabulary For IELTS
Vocab for Ielts
Vocabulary For IELTS
ielts 15

سری کتاب های Cambridge IELTS که تا این لحظه 16 جلد آن چاپ شده است و در اختیار زبان آموزان قرار گرفته است. در هر جلد 4 آزمون کامل قرار دارد که میتوان از آن ها برای آمادگی بیشتر برای آزمون آکادمیک و جنرال استفاده کرد.

مجموعه کتاب های Active Skills for Reading یکی از مهم ترین منابع آزمون آیلتس است که به شما در مهارت های مختلف از جمله Reading, Listening, Writing و Speaking کمک میکند. در ضمن با کاور کردن این سری کتاب ها دانش Vocabulary شما هم به خوبی بهبود می یابد.

سری کتاب های Tactics for Listening مجموعه ای بسیار مفید برای ارتقای مهارت listening است. کاور کردن این سه کتاب در ابتدای مسیر یادگیری زبان برای شما ضروری است.

× ارتباط در واتساپ