آغاز دوباره ثبت نام آزمون آیلتس

مارس 5, 2023

آغاز دوباره ثبت نام آزمون آیلتس

دیروز در مورخ 13 اسفند، سازمان سنجش بیانیه ایی در رابطه با آغاز دوباره ثبت نام آزمون آیلتس منتشر کرد. این خبر باعث خوشحالی بسیاری از داوطلبان این آزمون شد. براساس این اطلاعیه، داوطلبان آزمون آیلتس می توانند از تاریخ 11 اردیبهشت ماه سال آینده برای آزمون کاغذی(paper) ثبت نام خود را انجام دهند. همچنین آن دسته از داوطلبانی که مایل به شرکت در آزمون کامپیوتری هستند، می توانند از تاریخ 21 فروردین سال 1402 ثبت نام کنند. برای ثبت نام آزمون آیلتس چه به صورت کاغذی و یا کامپیوتری، داوطلبان باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

خبر دیگری که افراد بسیاری رو  شاد کرده، تغییر نکردن هزینه آزمون آیلتس است. پیش از این، با لغو شدن آزمون آیلتس در ایران، شایعات زیادی بنا به افزایش قیمت آزمون آیلتس به گوشها می رسید که انتشار این خبر، کاملا خبرهای حاکی از افزایش قیمت را تکذیب می کند. بنابراین، هرگونه پیام اعم از افرایش هزینه ثبت نام آزمون آیلتس از طرف موسسات اجرا کننده آزمون صحت ندارد . تنها منبع موثق برای اطلاع یافتن از هزینه ی آزمون، سایت سازمان سنجش است و شما می توانید با مراجه به این سایت، آخرین خبرها را در رابطه با آزمون آیلتس دریافت نمایید.

تمام هماهنگی ها بر عهده مؤسسه IDP بوده است به طوری که بعد از ثبت نام اولیه در تاریخ مقرر در وبسایت سازمان سنجش، داوطبان آزمون می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام IDP، تاریخ، شهر و مرکز آزمون خود را مشخص کنند.

 

توسط
علی اکبر طباطبایی
علی اکبر طباطبایی

مقالات مرتبط

معرفی کتاب Evolve Video Resource Book

معرفی کتاب

معرفی کتاب Evolve Video Resource Book

معرفی کتاب Evolve Video Resource Book   کتاب های Evolve Video Resource Book همانند کتابهای Evolve دارای 6 سطح مبتدی […]

بدون دیدگاه فوریه 5, 2023
معرفی کتاب Evolve

معرفی کتاب

معرفی کتاب Evolve

معرفی کتاب Evolve مجموعه کتابهای Evolve شامل 6 سطح براساس زبان انگلیسی آمریکایی و مناسب برای زبان آموزان بزرگسال است […]

1 دیدگاه فوریه 5, 2023
لغو آزمون آیلتس

اخبار

لغو آزمون آیلتس

لغو برگزاری آزمون IELTS در ایران – 21 دی 1401 . د.ر ساعات گدشته امروز (21 دی ماه) شایعه ای […]

1 دیدگاه ژانویه 22, 2023
دیدگاه‌ها

اولین نفری باشید که درباره این دوره نظر میدهید!

خوشحال میشیم نظر خودتان را برای ما بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× ارتباط در واتساپ